lördag 14 mars 2009

Update

Sadar! Da fick man postat lite inlagg da, blev mycket pa en gang men det ar inte ofta det gar att plocka texten fran usb-minnet samtidigt som bloggen funkar sa det fick bli sa.

Jag har nu jobbat fardigt i Grabouw och ska gora det jag ar allra bast pa namligen vara ledig och glassa runt. Grabouw var verkligen en upplevelse, jobbigt och frustrerande pa flera satt, roligt och mycket givande pa andra. Just nu ar jag glad att det ar over, fyra veckor ar anda ett tag men jag ar verkligen glad att jag gjorde det.

Imorgon ska jag och Johanna aka pa en 7dagars bussresa fran Kapstaden till Swakopmund i Namibia. Jag ser framforallt fram emot att se sandoknen (och prova sandboarding). Man bor i talt och ska hjalpa till att laga mat at gruppen. Hoppas det blir bra, ser fram emot att resa runt lite och fa uppleva nya saker.

Har aven in forskaffat en keps. Jag ar inte direkt en huvudbonadsmanniska men om man inte har nat pa skallen i oknen kan det ga ratt illa, typ som nar nazisterna i Indiana Jones oppnar arken om jag fattat ratt. Det ville vi undvika. Ett tag var jag lite inne pa en cowboyhatt men det kandes lite overdrivet. Rastafarimössan kandes ocksa fel. Och baskern. Och tropikhatten.. Det blev en helt vanlig nike-keps istallet, det ser ju iallafall lite sportigt ut..

Inga kommentarer: