lördag 14 mars 2009

Foppatofflor

Det har ska verkligen inte bli nagon modeblogg, det finns andra med intresse och kunnande som bor skota det och jag kan villigt erkanna att jag har ett antal modefadäser pa mitt samvete men jag maste anda doma ut dessa hemska skodon (pa afrikaans heter det skoen forresten). Jag hade hoppats att skiten bara fanns I Europa och Usa och att ovriga varlden pa nagot satt skonats (goteborgshumor..) men de har allt hittat hit.
Som om vi europeer inte gett Afrika tillrackligt med problem genom historien har vi nu gett dem fula tofflor ocksa. I neon. Jag anser att de morka modellerna ar nagot sa nar ok, bara ratt fula tofflor, men neonvarianterna ar verkligen hemska. Sjalvklart ser man flest neonvarianter har..
Javla Foppa, han har inte gjort en grej ratt sen vintern 94 (jag vet att jag ar ratt ensam om att tycka sa men det ar min blogg), han kanske var bra i Turin 06 forresten minns inte, och nu sprider han sina fula tofflor over en oskyldig kontinent.

PS. Jag vet att Foppa inte uppfunnit tofflorna, bara marknadsfort dem i Sverige men han ar sakert inblandad i deras varldsherravalde pa nagot satt..DS.

Inga kommentarer: