fredag 14 oktober 2011

Missade Födelsedagar

Denna vecka är en riktig födelsedagsvecka hemma. Johanna var först ut på onsdagen. Denna dag passade min telefon på att lägga av och det mobila bredbandet jag använder på skolan ville inte heller vara med så det blev lite meckigt att få fram en hälsning men det löste sig till sist.

Idag fyller min far år. Telefonen är fixad så han fick ett mess i morse. Halva hans familj befinner sig i stort sett så långt bort som det bara går att komma från honom. Det betyder ju inte att vi inte tänker på honom men jag förstår om det känns lite tomt. Tur då att Johanna bjuder in honom och syrran till sitt släktkalas som råkar firas idag så att han får känna på lite kalas ändå. Det är han värd.

Jag har upptäckt att det blivit populärt att tillägna blogginlägg till olika personer så detta går till alla er som fyller/fyllt år i veckan.

Grattis på födelesdagen!

Inga kommentarer: