måndag 24 augusti 2009

Bra förutsättningar?

Min halvtidstjänst i Ma (som jag är utbildad i) och No (som jag tycker är svårt att undervisa i) har utvecklats till en ren halvtidstjänst i No. Som rookie är får man heller inte bästa schemat i världen vilket gav mig tre lektioner teoretisk No efter lunch på fredag. En liten slumpvariabel (taskig intel..) vid klassindelningen gjorde en klass liiite jobbigare än de andra iaf som det verkar hittills. Gissa vilken klass jag har sist, 14.50 på fredagar?
Tur att man gillar utmaningar- When the going gets tough, the tough gets going som nån go gubbe sagt nån gång. Bra uttryck iaf.

Midnattsloppet i lördags. Jag gick runt bland alla orangea tröjor, var support och kände mig som en slacker som inte var med. Jag har inte kunnat träna ordentligt för det och är halvskadad men ibland är det tråkigt att man inte kan göra sånt bara för att det är kul. Det gick bra för Johanna, en 126e plats och en bra tid med 3767 startande i damklassen är inte dåligt alls.

:) Söndagens Smögenutflykt med flickvän och lillasyster. Om det var sista rycket på sommaren så var det ett bra ryck.
:( Mitt 27+iga läkekött. Foten stör sen cagen för snart 3 veckor sen. Axeln gör ont sen kräftskivan. Det är segt att bli äldre.

Inga kommentarer: