lördag 9 april 2011

Comeback. Igen..

Tänkte jag skulle börja skriva lite här igen. Jag vet ju att mina miljoner fans har saknat mig. Vet inte riktigt varför det inte blir bloggat så ofta som det är tänkt men uppenbarligen blir det ju så med jämna mellanrum. Ju längre tid det det går mellan inläggen desto svårare är det också att börja om. Nu är det alltså dags igen, får se hur länge det håller i den här gången. Det här uppehållet kan jag i alla fall delvis skylla på någon annan och det är ju alltid skönt. Det blir svårt att jämföra sig med min systers djupa tankar om livet på www.malinsonsmoments.com men det skiter jag i. Mina inte fullt så djupa tankar om fotboll, träning, skolidrott och annat smått och gott skall återigen härja fritt. Upp till en gång i veckan.. kanske.. om jag orkar..

1 kommentar:

Malinson sa...

Jag skriver inte heller så ofta brorsan ;)