måndag 13 december 2010

Fler betygssteg..

Är något jag vill ha. Har just satt mina första idrottsbetyg idag. Eftersom det är i åttan och inga slutbetyg har jag varit rätt snål. Vill ju inte sätta för höga betyg och sedan tvingas sänka folk. Men man tycker ändå synd om alla dem ligger mitt i mellan g och vg. De får g. Precis som en massa folk som gör minsta möjliga. Här hade man velat visa dem att de faktiskt är rätt så bra ändå. Ska bli skönt när nya betygssystemet kommer igång. Fast det hjälper ju inte mina åttor förstås.

En gång i tiden var jag bakfull varje söndag. Den tiden är över men igår var jag provade jag på det igen. Då mindes jag varför det är något jag försöker undvika men jag kan inte förneka att det var väldigt trevligt på lördagskvällen.

Nu släppte Valencia in 3-3 mot Osasuna i 87e. Ett fult ord föll från mina läppar.

Inga kommentarer: