lördag 6 november 2010

Förvirrad

Jag har sedan några veckor tillbaka upptäckt statistikverktyget i blogger och siffer/statistikskadad som man är så är det klart att man håller lite koll på hur många som läser, speciellt som ingen lämnar kommentarer så är det svårt att veta annars.


Statistiken brukar ligga på 4-6 personer/dag ungefär. De närmast sörjande och någon random som råkat hamna på bloggen antar jag. Igår hände något. 35 personer var inne och läste. Inga supersiffror för andra bloggare men rätt stor ökning för mig. Roligt men jag fattar inte varför det hände just nu. Lite förvirrad.


En annan grej man kan kolla i statistiken är var i världen man har sina läsare. Det visar sig att folk i Tyskland:), Kanada, USA och Indien tydligen dyker in här då och då för att kolla vad en svensk gympalärare har för sig. På svenska. Förvirringen är total men ni är så välkomna så.

2 kommentarer:

Pella sa...

Nåå, pingar du din blogg då?

Generalen sa...

Just det. Det har jag glömt av, du fär visa hur man gör det i skolan om vi hinner nån gång.